تعمیر یخچال اهواز

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، توسط بهترین نیروهای مجموعه ی تعمیر یخچال اهواز ، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیرات  و خدمات انجام می گردد . این مرکز دارای سال ها تجربه ی تاتخصصی در زمینه ی انواع برند ها و مدل های مختلف یخچال فریزر در اهواز است .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز

تعمیر یخچال در زیتون کارمندی اهواز را به دستان پرتوان و با مهارت متخصصین ما بسپارید . مرکز ما با داشتن تجربه و سابقه ی طولانی مدت در زمینه ی تعمیرات یخچال تمامی تعمیرات را با بهترین کیفیت ارائه کرده و کلیه ی خدمات و تعمیرات خود را ضمانت می کند .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز در سریع ترین زمان ممکن

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. زیرا این مجموعه بهترین نیروهای کار و متخصصین را دارد . نیروها ی ما در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ، تمامی مشکلات یخچال فریزر شما را مرتفع می نمایند .

به کمک خدمات ما تا 70 درصد در هزینه های تعمیرات یخچال خود صرفه جویی نمایید 

قیمت تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز

هزینه ی رفع مشکل خنک نکردن یخچال فریزر

خنک نکردن یخچال فریزر دلایل مختلفی دارد . یکی از مهم ترین دلایل خنک نکردن یخچال فریزر ، مشکل در گاز یخچال است . زمانی که گاز یخچال نشتی داشته باشد و کمتر از حد مورد نیاز باشد ، یخچال فریزر شما نمی تواند به خوبی عمل کرده و خنک کند . در این جا لیست هزینه ی شارژ گاز یخچال فریرز را یادداشت کرده ایم . اما بهتر این است که با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و از قیمت های دقیق و به روز تعمیرات آگاه شوید .

خدمات هزینه ها
شارژ گاز یخچال بدون رفع نشتی3900000 ریال تا 5500000 ریال
رفع نشتی گاز و وکیوم1200000 ریال تا 3000000 ریال
تعویض فیلتر درایر300000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه1000000 ریال تا 2800000 ریال
شست و شوی سیکل گاز300000 ریال تا 1100000 ریال
اضافه کردن والف 350000 ریال
تعویض یا اضافه کردن تریزون در نشتی از اواپراتور4000000 ریال تا 15500000 ریال

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، گاز یخچال

100 درصد تعمیرات و خدمات خود را ضمانت می کنیم !

هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال فریزر

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر ، که ممکن است هرکسی با آن مواجه گردد ، خرابی و ایراد در آبسرد کن یخچال فریزر است . شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگام پر کردن لیوان از آبسرد کن متوجه شوید که آب آن گرم است و یا اینکه آب با فشار بسیار ضعیف می آید و یا اینکه اصلا کار نمی کند . در چنین شرایطی آبسرد کن نیاز به تعمیر دارد . میزان هزینه ی تعمیر آبسرد کن در جدول زیر قید شده است :

خدمات هزینه ها
رفع مشکل آبسرد کن 1200000 ریال تا 3600000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، آبسردکن

تمامی نیروهای ما ماهر و متخصص هستند و مشکلات یخچال شما را در کمترین زمام ممکن مرتفع می نمایند 

هزینه رفع نشتی یخچال فریزر

نشتی یخچال فریزر از اتفاقات ناخوشایندی است که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش آید . این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد . میزان هزینه ی رفع این مشکل به شرح زیر است . برای اطلاع دقیق تر از میزان هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال اهواز تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید .

خدمات هزینه ها
رفع نشتی و آبریزی یخچال 1300000 ریال تا 3000000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، نشتی آب

تضمین 100 درصد اصالت قطعات تعویضی

چرا مرکز تعمیر یخچال اهواز ؟

شاید بپرسید چرا باید برای تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، مرکزتعمیر یخچال اهواز را انتخاب کنید . در پاسخ به این سوال باید بگویم ، مرکز ما یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز تعمیر یخچال در کل اهواز است که خدمات عالی و با کیفیتی را با هزینه مناسب ارائه می کند . همچنین این مرکز خدمات و مزایای خوب ی را برای مشتریان خود در نظر گرفته که در ادامه به آن می پردازیم .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، مشاوره رایگان
مشاوره رایگان 

از جمله خدمات ویژه ای که مرکز تعمیر یخچال اهواز برای شما شهروندان محترم در نظر گرفته است ، خدمات مشاوره ی 100 درصد رایگان است . شما می توانید زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل شد ، با مشاورین مجموعه تماس گرفته و درخواست راهنمایی و در صورت نیاز تعمیرات نمایید .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، ضمانت کیفی
تضمین کیفی خدمات

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را از لحاظ کیفی به صورت کامل و 100 درصد ضمانت می کنیم .  زیرا به دانش و تجربه مجموعه و توانایی و مهارت نیروهای خود ایمان داریم . بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات انواع یخچال فریزر در اهواز از آن ماست ، بنابراین شما از بابت کیفیت خدمات هیچ نگرانی نخواهید داشت .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، تعمیر در منزل
تعمیر یخچال در منزل

کلیه ی تعمیرات ما توسط تعمیرکاران سیار بدون هیچ گونه جا به جایی و به صورت صفر تا صد در منزل شما انجام می شود . تعمیرکاران سیار ما با تمامی تجهیرات لازم به محل شما اعزام می شوند . تمامی تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین دقت و کیفیت انجام می دهند .

تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، نیروی متخصص
نیروهای متخصص و ماهر

نیروهای مجموعه ی ما همه گی متخصص و ماهر و با تجربه هستند . به همین دلیل تمام مشکلات یخچال شما را با بیشترین دقت رفع می کنند . با اعتماد بر تخصص و مهارت نیروهای مرکز ، ما تمام خدمات خود را ضمانت می کنیم و شما می توانید با خاطری آسوده تعمیرات خود را به ما بسپارید .

آموزش تعمیر یخچال در منزل به صورت تصویری

آموزش رفع مشکل خنک نکردن یخچال فریزر

از جمله مشکلات متداول یخچال فریزر خنک نکردن یخچال است . این مشکل دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین این دلایل خرابی ترموستات یخچال فریزر است . ترموستات یکی ار مهم ترین قطعات در سیستم خنک کنندگی یخچال فریزر است که مانند دماسنج عمل می کند و وظیفه ی کنترل دما را دارد . اگر یخچال فریزر شما دچار این مشکل شده است این کلیپ می تواند به شما کمک کند تا این مشکل را رفع نماید . با این حال توصیه می شود برای رفع مشکلات تخصصی با یک تعمیرکار مطمئن و ماهر تماس بگیرید .

آموزش تصویری رفع مشکل صدای عجیب یخچال

از دیگر مشکلات یخچال طبق صحبت های تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر یخچال در زیتون کارمندی اهواز ،  که ممکن است گاهی با آن مواجه شوید ، صدای عجیب و غیر معمول یخچال فریزر است . یخچال در حالت عادی و در هنگام کار کردن موتور صدای کمی ایجاد می کند که قابل تحمل است . اما گاهی ممکن این صدا بیشتر از حد معمول و آزار دهنده باشد . این نشانه ای است که یخچال شما دچار ایراد و نقص شده که باید برطرف گردد . صدای یخچال به دلایل مختلفی می تواند ایجاد گردد . مانند مشکل در فن ، موتور و … . در این کلیپ نحوه ی تعمیر و رهایی از این مشکل آموزش داده شده است . شما می توانید با دیدن این کلیپ این مشکل را مرتفع نمایید .

نکات بهبود عملکرد و افزایش عمر یخچال فریزر

نکات افزایش عمر یخچال فریزر 

یخچال فریزر ها از جمله لوازمی هستند که با گذر زمان دچار استهلاک شده و ممکن است مشکلات جزئی در ان ها ایجاد گردد . بیشترین علت خرابی یخچال استفاده ی نادرست و بدون آگاهی از ان است . در این قسمت به ذکر نکاتی پرداخته ایم که شما می توانید به کمک آن ها عملکرد یخچال فریزر خود را بهیود ببخشید و از این طریق عمر مفید یخچال فریزر خود را افزایش دهید . این نکات عبارتند از :

  • یخچال فریزر خود را به صورت مرتب تمیز و نظافت نمایید .
  • یخچال فریزر را به صورت دوره ای سرویس کنید .
  • یخچال را در جای مناسب ، به دور از گرما و حرارت ، رطوبت و نور خورشید قرار دهید .
  • از پر کردن بیش از اندازه ی یخچال فریزر بپرهیزید .
  • از قرار دادن اجسام و وسایل سنگین روی یخچال اجتناب کنید .
  • درب یخچال فریزر را بیش از حد باز و بسته نکنید .
  • به هیچ عنوان غذاهای داغ را در یخچال فریزر پیش از سرد شدن قرار ندهید .
تعمیرات یخچال در زیتون کارمندی اهواز ، نکات افزایش عمر
نظرات ارزشمند شما شهروندان محترم

سلام و خداقوت دوستان . کارتون خیلی خوب بود . تعمیرکار بسیار حرفه ای ، ماهر و زرنگ بودن . تعمیرات رو خیلی سریع انجام دادند . خواستم از شما و مجموعه ی خوبتون تشکر کنم .

خسته نباشید . عالی هستید . من خیلی از تعمیرات یخچال راضی بودم . سرعت رسیدگی و تعمیرات خیلی خوب بود . هزینه ی تعمیرات هم واقعا مناسب بود . تشکر از شما

سلام و خسته نباشید خدمت شما و مجموعه ی خوبتون . من برای تعمیر یخچال با مجموعه ی شما تماس گرفتم . و چون خیلی راضی بودم خواستم اینجا هم تشکر کنم . تعمیرکار خیلی سریع رسیدن . مشکل رو رفع کردن خیلی هم برخورد محترمانه و خوبی داشتند . سپاس از شما و تیم حرفه ای تون

اقا دمتون گرم . شما فوق العاده این . حرفه ای و کار بلد . ممنون بابت خدمات خوبتون .موفق باشین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
Call Now Buttonشماره تماس