تعمیر یخچال اهواز

تعمیر یخچال هیتاچی اهواز

تعمیر یخچال هیتاچی اهواز ، توسط نیروهای متخصص و کارآزموده با سالها تجربه انجام می گردد. ما کلیه خدمات را با قطعات با کیفیت و اصل، در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت و در نتیجه کسب رضایت مشتریان ارائه می دهیم.

هزینه تعمیر یخچال هیتاچی اهواز

هزینه تعمیر یخچال هیتاچی اهواز وقتی بیش از حد سرد می کند.

یکی از علت های مهمی که باعث می شود یخچال بیش از حد سرد کند یا گرم شود مربوط به خرابی سنسور می باشد. سنسور از قطعات حساس بوده و باید یخچال را فورا تعمیر کنید. سنسورها در ظرفیت های مختلف از 2 تا 20 کیلو اهم وجود دارد.

خدماتهزینه ها
سنسور محیطی900000 ریال الی 1200000 ریال
سنسور دیفراست 1000000 ریال الی 1400000 ریال
سنسور اواپراتور1100000 ریال الی 1300000 ریال
ترموفیوز950000 ریال الی 1200000 ریال
هزینه تعمیر یخچال هیتاچی اهواز

تعمیرات تخصصی یخچال هیتاچی در اهواز

هزینه تعمیر یکسره کار کردن یخچال

از مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید یکسره کار کردن می باشد. یکی از مهمترین علت های یکسره کار کردن یخچال خرابی و معیوب بودن ترموستات می باشد. هزینه تعمیر و یا تعویض ترموستات با توجه به مواردی مانند نوع یخچال، برند و … متفاوت می باشد.

خدماتهزینه ها
تعویض ترموستات در یخچال های ایرانی1000000 ریال الی 3000000 ریال
تعویض ترموستات یخچال فریزر1500000 ریال الی 3500000 ریال
ترموستات ساید بای ساید8000000 ریال الی 13000000 ریال
تعمیر یخچال هیتاچی اهواز یکسره کار کردن

عیب یابی دقیق، تخصصی و تعمیرات سریع و فوری

هزینه تعمیر سرد نکردن یخچال

سرد نکردن یخچال می تواند علت های مختلفی داشته باشد. یکی از عمده ترین دلایل آن می توان به شارژ گاز یخچال اشاره کرد. هزینه شارژ گاز یخچال با توجه موارد مختللف متفاوت است. برای دریافت هزینه های دقیق تر با توجه به دستگاه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گاز یخچال دارای گروه R134  – R12 – R600  می باشد و قیمت ها در هر گروه متفاوت است:

خدماتهزینه ها
هزینه شارژ گاز R134 یخچال فریزر 2500000 تا 5000000 ریال
هزینه شارژ گاز R12 یخچال فریزر3000000 تا 6000000 ریال
هزینه شارژ گاز R600 یخچال فریزر7000000 تا 9000000 ریال
هزینه شارژ گاز R134 ساید بای ساید5000000 تا 9500000 ریال
هزینه شارژ گاز R12 ساید بای ساید5500000 تا 9000000 ریال
هزینه شارژ گاز R600 ساید بای ساید8000000 تا 1400000 ریال
شارژگاز یخچال هیتاچی در اهواز

تعمیرات یخچال در کمتر از 3 ساعت!

تعمیر یخچال هیتاچی اهواز در منزل

تعمیرکار سیار یخچال ما با توجه به تخصص و تجربه ای که دارد در سریع ترین زمان در محل حاضر شده و کلیه تعمیرات را به صورت تخصصی و در منزل انجام می دهد.

مهارت
هزینه
کیفیت
رضایت مشتری
تعمیر یخچال هیتاچی اهواز در منزل

نمایندگی یخچال هیتاچی در اهواز

  • تخصص و تجربه: نماینده باید دارای تخصص و تجربه کافی در تعمیر یخچال‌های هیتاچی باشد. این تخصص به وی کمک می‌کند تا مشکلات رایج در این نوع دستگاه‌ها را به خوبی تشخیص دهد و راه‌حل‌های موثری برای آنها ارائه دهد.
  • قطعات اصلی: نماینده باید از استفاده از قطعات اصلی و تایید شده توسط هیتاچی برای تعمیر یخچال‌ها اطمینان حاصل کند. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است تا کیفیت تعمیرات به حداکثر برسد.
  • قیمت منصفانه: نماینده باید قیمت‌های منصفانه برای خدمات تعمیر ارائه دهد و هزینه‌ها را با تعمیر و قطعات جایگزین معقول تعیین کند.
  • سرعت عمل: نماینده باید تعهد به تعمیر سریع و به موقع یخچال داشته باشد تا کاربران از تخریب مواد غذایی جلوگیری شود.
  • توانایی تشخیص مشکلات: نماینده باید قادر به تشخیص دقیق مشکلات یخچال باشد و بتواند تعمیرات مناسب را انجام دهد.

آنچه خواندید ویژگی های نمایندگی یخچال هیتاچی است که متاسفانه به خاطر شرایط موجود،مرکز خاصی که بتواند با گواهی های رسمی معرفی شده از جانب آن شرکت به صورت مستقر و فعال و آماده ی ارائه خدمات، طوری که تمامی قطعات و خدمات قابل رصد با نمره ی کیفی و ارزیابی مستقیم آنها وجود ندارد. با این حال مرکز ما اگرچه نمایندگی نبوده، تمامی این موارد از جمله محصولات و قطعات اصلی ، تعمیر و تعویض قطعات با بهترین کیفیت ، پشتیبانی فنی و مشاوره تخصصی رایگان ، ضمانت کیفی خدمات و قیمت مناسب و منصفانه را داراست . به همین دلیل می توانید به مجموعه ی ما مراجعه نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهرمند شوید. با مرکز تعمیر یخچال اهواز تماس گرفته و از خدمات با کیفیت این مرکز بهرمند شوید.

چکار کنیم یخچال برفک نزند

تنظیمات دمایی یخچال اهواز
تنظیمات دمایی

درست بودن تنظیمات دمایی از موارد مهمی می باشد که در برفک زدن تاثیر دارد. با تنظیمات دمایی درست می توانید از بروز مشکل برفک زدن جلوگیری نمایید.

باز و بسته کردن درب یخچال

باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال از دلایل عده برفک زدن یخچال می شود. باز و بسته کردن زیاد درب یخچال باعث نوسان در دما و در نتیجه برفک می شود.

سالم بودن لاستیک دور درب

خرابی، پارگی و شل شدگی لاستیک دور درب از دلایل اصلی برفک زدن یخچال می باشد. حتما دقت کنید که لاستیک دور درب و درب صحیح و سالم باشد.

گردش هوای مناسب یخچال در اهواز
گردش هوای مناسب

از موارد مهمی که باید آن را مورد توجه قرار داد گردش هوای یخچال می باشد. دقت کنید که دریچه ها تمیز و بدون گردو خاک باشد و دریچه هوا مسدود نباشد.

کاهش 70 درصدی هزینه تعمیرات یخچال 

4 روش سریع آب کردن برفک
استفاده از سشوار

از سریع ترین روشهای آب کردن برفک می توان به استفاده از سشوار کرد. در این روش شسوار با انتشار هوای گرم باعث آب شدن برفک ها می شود. دقت کنید سشوار را زیاد نزدیک نکنید. دستمال یا حوله خشک نیز قرار دهید تا آب ها جذب پارچه شود.

استفاده از فن

استفاده از فن نیز یکی از روشها برای آب کردن سریع برفک می باشد. درب فریزر را باز گذاشته و فن را روبروی فریزر روشن کنید. جریان هوا باعث می شود تا یخ ها سریع تر آب شوند. بعد از کمی آب شدن برفک ها به راحتی کنده می شوند.

4 روش سریع آب کردن برفک یخچال
استفاده از ظرف آب داغ

در این روش ظرف پر از آب داغ را داخل فریزر گذاشته و درب فریزر را می بندید تا گرما و بخار سبب آب شدن برفک شود. در این روش دقت کنید که کف ظرف آسیبی به لوله ها نزند و همچنین آب را هر 10 دقیقه عوض کنید.

استفاده از پارچه داغ آغشته به الکل

در این روش ابتدا پارچه را در آب داغ قرار دهید و بعد مقداری الکل روی پارچه ریخته و آن را به الکل آغشته کنید . دستمال را روی برفک ها قرار دهید این کار باعث می شود تا برفک ها سریع تر آب شوند. بهتر است برای این روش پارچه را روی یخ و برفک های نازکتر قرار دهید.

کلیه تعمیرات توسط اهواز سرما همراه با گارانتی می باشد.

  • تعمیرات در محل

    با انجام تعمیرات یخچال در محل دیگر نیازی به جا به جایی نمی باشد. با تماس شما نیروهای ما در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند.

  • تعمیرکاران متخصص و با تجربه

    تعمیرکاران ما که تعمیر یخچال هیتاچی اهواز را انجام می دهند همگی دارای تجربه و تخصص می باشند. کلیه تکنسین ها کارآزموده و آشنایی کامل به قطعات و متدهای جدید را دارند.

  • قطعات اصل و با کیفیت

    تکنسین های ما برای تعمیرات خود از تجهیزات استاندارد و مناسب استفاده می کنند و چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد قطعاتی که استفاده می کنند همه از باصل و از بهترین کیفیت می باشد.

  • سرعت در ارائه خدمات

    از آنجایی که سرعت در تعمیر یخچال اهمیت دارد تکنسین های ما با توجه به تجربه، مهارت و دانشی که دارند عیب یابی و تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

اولویت تکنسین های ما تعمیر قطعات و در نتیجه کاهش هزینه تعمیر می باشد.

چرا هزینه های تعمیر ما کم است؟
  • اولین و مهمترین دلیل حفظ منافع مشتریان می باشد. مشتری مداری و داشتن سابقه درخشان از مهمترین اصولی است که اهواز سرما با بیش از 15 سال سابقه به آن پایبند است.
  • تعمیر به جای تعویض، نیروهای متخصص ما تمام تلاش خود را می کنند تا تعمیر کنند به همین دلیل تا حد زیادی هزینه ها کاهش می یابند.
  • با توجه به تعداد بالای تعمیرات، قطعاتی که تهیه می کنیم به صورت عمده می باشد به همین دلیل تا حد زیادی قیمت ها پایین تر می باشد.
چرا هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی اهواز کم است

با تعمیرات سریع متخصصین ما در محل دیگر نگران خرابی مواد غذایی خود نباشید.

رفع مشکل سرد نکردن یخچال فریزر

اگر یخچال و فریزر شما سرد نمی کند و می خواهید بدانید مشکل آن از کجاست و کدام قسمت نیاز به تنظیم یا تعمیر دارد پیشنهاد می شود  ویدیو را مشاهده نمایید.

در این ویدیو به عواملی که باعث بروز این مشکل می شود و راههای رفع مشکل سرد نکردن یخچال فریزر اشاره شده است.

8 راهکار برای افزایش عمر یخچال فریزر
  • محل قرارگیری یخچال خیلی مهم می باشد. یخچال را کنار وسایل گرمازا مانند اجاق گاز، پکیج آبگرمکن و شوفاژ قرار ندهید.
  • فاصله های استاندارد یخچال از کناره ها و دیوار را رعایت شود. بین دیوار و بخش پشتی یخچال حداقل 20 سانت فاصله باشد تا گردش هوا به درستی صورت گیرد.
  • وقتی یخچال را جا به جا می کنید به مدت 3 ساعت یخچال باید خاموش باشد و بعد از سه ساعت باید یخچال را روشن نمایید.
  • مراقب باشید که روی موتور یخچال گرد و خاک نباشد و روی موتور را تمیز کنید. وجود گرد و خاک باعث می شود به موتور فشار وارد شود.
8 راهکار برای افزایش عمر یخچال فریزر
  • درب یخچال را تا حد امکان زیاد باز وبسته نکنید و به مدت زیاد باز نگه ندارید. باز نگه داشتن زیاد باعث می شود هوای گرم وارد یخچال شود و این کار برای یخچال مضر می باشد.
  • تراز بودن یخچال بسیار مهم می باشد. یخچال را در سطح صاف و بدون شیب قرار دهید تا گاز به صورت یکنواخت توزیع گردد.
  • نگذارید یخچال فریزر به طور کامل و زیاد برفک بزند. برفک زدن زیاد باعث فشار به دستگاه می شود. برای تمیز کردن برفک از وسایل تیز و برنده استفاده نکنید.
  • هر 2 ماه یک بار درزگیر و لاستیک دور درب ها را چک نمایید. خرابی، پارگی و شل شدگی لاستیک دور درب باعث هدر رفتن انرژی می شود.

آنچه شما در مورد اهواز سرما گفته اید :

ما خیلی راضی بودیم از سرویس دهی تعمیرکار حرفه ای تان، هم از اینکه به موقع و همان طور که گفته بودند در محل حاضر شدند.

با سلام خواستم این جا یکبار دیگر ازتون تشکر کنم سریع تعمیرات رو انجام دادند با اینکه روز تعطیل بود

کار تعمیرکاتون خیلی خوب بود با حوصله و دقت تعمیرات را انجام دادند. از لحاظ هزینه هم قیمت بسیار منصفانه دریافت کردند.

هزینه ای که دریافت کردند حلالشون باشه خیلی سریع روز تعطیل اومدند با دقت و تمیز سایدمون رو تعمیر کردند

جهت دریافت مشاوره ی رایگان ، هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
شماره تماس