تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز

تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز

تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز به بهترین شکل توسط تعمیرکاران سیار ما در مجموعه ی تعمیر یخچال اهواز انجام می شود . شما می توانید به کمک تعمیرات ما تا 65 درصد در هزینه های تعمیر یخچال خود صرفه جویی نمایید . کافی ست با ما تماس بگیرید .

نمایندگی یخچال دیپوینت در اهواز

قابل توجه شما همراهان گرامی ، مجموعه ی ما تنها در زمینه ی تعمیرات یخچال فریزر همراه شماست و ما در حیطه ی فروش یخچال فریزر فعالیتی نداریم.
لطفا برای خرید تماس نگیرید
سپاس از شما

تعمیرات یخچال دیپوینت در اهواز

خدمت شما شهروندان عزیز باید بگویم که قطعات یخچال دیپوینت جزو بهترین قطعات می باشد ولی گاها پیش آمده که عیوبی در بعضی از قطعات آن از جمله ترموستات و سنسور به وجود آمده است. نا گفته نماند که این عیوب در بهترین یخچال ها از جمله یخچال های خارجی نیز گدیدار می شود . پس نباید زیاد نگران این مسائل بود چون مثل سرما خوردگی بسیار رایج هستند و دقیقا مثل سرماخوردگی بسیار زود این عیوب بر طرف می شوند. برای رفع مشکلات خود با مرکز تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز تماس بگیرید .

 

100 درصد تعمیرات یخچال دیپوینت در محل انجام می گردد

نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت در اهواز

چرا ما تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز را انجام میدهیم؟

به این علت که ما 15 سال سابقه کار تخصصی در امور تعمیرات یخچال و فریزر را داریم و یک تیم فنی و مجرب که همگی اماده ی بهترین خدمات هستیم را با استفاده از قطعات اورجینال را داریم.

  • ضمانت تعمیرات تخصصی یخچال دیپوینت

    تعمیرات تخصصی یخچال دیپوینت که توسط تکنسین های حرفه ای ما انجام می گردد دارای ضمانت می باشد. چنانچه مشکلی وجود داشته باشد نیروهای ما به سرعت آن را رفع می کنند.

  • کمترین قیمت برای تعمیرات

    تمامی خدمات و تعمیرات یخچال دیپوینت در این مجموعه توسط نیروهای متخصص و حرفه ای ما در سریع ترین زمان ممکن و کمترین قیمت انجام می گردد.

  • ارائه مشاوره رایگان

    چنانچه مشکل و ایرادی برای یخچال شما به وجود آمد با تماس با کارشناسان ما می توانید به صورت رایگان از آن مشاوره دریافت نمایید. تکنسین های با تجربه ما آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره ای در زمینه رفع عیب و تعمیر به همشهریان می باشند.

  • تعمیرات سریع و حضور در محل شما

    با تماس شما با مرکز تعمیرات یخچال دیپوینت در اهواز، نیروهای ما فوری و با توجه به زمان تعیین شده به محل اعزام و کلیه تعمیرات و خدمات را در سریع ترین زمان ممکن در محل و در حضور شما انجام می گردد.

بهترین کیفیت تعمیرات با کمترین هزینه

 

نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت در اهواز

 

به افراد غیر متخصص تعمیرات یخچال را ندهید

به این علت که افراد غیر متخصص آسیب بیشتری به بخچال می زنند و کارها را چندین برابر و قطعات را معیوب می کنند تحت هیچ شرایطی تعمیرات را به افراد غیر متخصص ندهید. گاها پیش آمده متخصصین ما به منزل افراد مراجعه کرده اند و شاهد آن بوده اند که قطعات استفاده شده در یخچال، اصلا از یخچال دیگری بوده و فقط آن تعمیرکار تصمیم به سر هم کردن و گرفتن هزینه ها را داشته است. پس همین الان یکبار برای همیشه این موضوع را با افراد متخصص در میان بگذارید. بدین منظور با متخصصین تعمیر یخچال دیپوینت در اهواز تماس بگیرید .

تعمیرات یخچال دیپوینت در کمتر از 2 ساعت 

نمایندگی یخچال دیپوینت در اهواز

  • تخصص در محصولات دیپوینت: نمایندگی‌های تعمیر یخچال دیپوینت باید تخصص داشته باشند در تعمیر و خدمات محصولات دیپوینت. این به معنای آن است که تکنسین‌های آنها باید آموزش‌دهی و تجربه کافی در تعمیر یخچال‌های این مارک داشته باشند.
  • قطعات اصلی: نمایندگی‌های دیپوینت باید از قطعات یدکی اصلی و تأییدشده توسط شرکت دیپوینت برای تعمیرات استفاده کنند. این موجب می‌شود که تعمیرات انجام شده به عنوان تعمیرات تأییدشده شرکت تولید کننده باشند و کیفیت اصلی تضمین شود.
  • خدمات مشتریان: نمایندگی‌های دیپوینت باید به مشتریان خدمات عالی ارائه دهند. این شامل پذیرش سریع تماس‌ها و تعمیرات، تعهد به رفع مشکلات در مهلت‌های تعیین‌شده و ارائه مشاوره‌های مفید به مشتریان در مورد نگهداری و استفاده از یخچال‌های دیپوینت می‌شود.
  • تعمیرات گارانتی: اگر یخچال دیپوینت مشکلاتی دارد و تحت گارانتی است، نمایندگی باید تعمیرات را بدون هزینه به مشتری ارائه دهد. این به معنای آن است که هزینه تعمیرات و قطعات به عهده نمایندگی و شرکت دیپوینت است.
  • تعمیرات سریع: نمایندگی‌های دیپوینت باید تعمیرات را در مهلت‌های معقول انجام دهند و تا حد ممکن تأخیر در تعمیرات را به حداقل برسانند تا مشتریان نیازهای خود را به راحتی برآورده سازند.

آنچه خواندید ویژگی های نمایندگی یخچال دیپوینت است که متاسفانه به خاطر شرایط موجود،مرکز خاصی که بتواند با گواهی های رسمی معرفی شده از جانب آن شرکت به صورت مستقر و فعال و آماده ی ارائه خدمات، طوری که تمامی قطعات و خدمات قابل رصد با نمره ی کیفی و ارزیابی مستقیم آنها وجود ندارد. با این حال مرکز ما اگرچه نمایندگی نبوده، تمامی این موارد از جمله محصولات و قطعات اصلی ، تعمیر و تعویض قطعات با بهترین کیفیت ، پشتیبانی فنی و مشاوره تخصصی رایگان ، ضمانت کیفی خدمات و قیمت مناسب و منصفانه را داراست . به همین دلیل می توانید به مجموعه ی ما مراجعه نمایید و از خدمات با کیفیت ما بهرمند شوید.

نمایندگی یخچال دیپوینت در اهواز مشاوره رایگان

چکار کنیم یخچال دیپوینت خراب نشود ؟

مهم ترین علت این است که یخچال شما در کنار دستگاه های تولید کننده حرارت باشند مثل اجاق گاز. این امر سبب می شود یخچال با انرژی مضاعفتی کار کند و همچنین فشار بیشتر به یخچال، جهت خنک کردن وارد نماید. پس اگر در بلند مدت اجاق گاز کنار یخچال شما باشد، باعث مستهلک شدن یخچال خواهد شد

نکته ی دیگر حواسمان باشد که یخچال حتما تراز باشد چرا که تراز نبودن یخچال باعث ایجاد صدای شدید بلاخص صدای موتور خواهد شد و حتی گاهی اوقا باعث از کار افتادن یخچال می گردد.

چگونه 75 درصد بهره وری در یخچال دیپوینت بالا ببریم ؟

البته این نکته را که می خواهم برایتان بگویم فقط در یخچال دیپوینت نیست بلکه در کلیه یخچال ها اگر این اصول را رعایت کنید، مطمئنا بهره وری یخچال شما افزایش خواهد یافت. خوب چکار باید کرد :

  • اول از همه سعی کنید لوله های پشت یخچال را حداقل سالی یکبار تمیز کنید ، چرا که این امر سبب می شود انتقال حرارت بین سیالات یخچال و محیط مجاور به راحتی صورت پذیرد و بهره وری یخچال بیش از پیش افزایش یابد.
  • دوم اینکه همانطور که در بند قبلی توضیح دادم ، یخچال خود را در کنار وسایل تولید حرارت مثل اجاق گاز قرار ندهید.

 

کلیه تعمیرات دارای ضمانت و گارانتی می باشد

 

2 نکته مهم هنگام استفاده از یخچال فریزر دیپوینت

  • از گذاشتن مواد گرم در یخچال جدا خود داری نمایید. پس صبور باشید تا موارد مورد نظر خنک شوند و بعد در یخچال قرار دهید.
  • مداوم باز کردن درب یخچال باعث می شود گرما محیط به درون یخچال راه پیدا کند و زمانی که یخچال نهایت فعالیت خود را می کند و محفظه را خنک می کند، شما با باز کردن مجدد درب یخچال باعث هدر رفتن انرژی خواهید شد. اگر دقت کرده باشید، یخچال های جدید به گونه ایی طراحی شده اند که برای برداشتن آب از یخچال دیگر احتیاج نیست کل درب یخچال باز شود ، بلکه از مخزن تعبیه شده بر روی درب آن می توانید استفاده نمایید.

 

در زمان خراب شدن یخچال دیپوینت در اهواز چکار کنیم؟

شما به راحتی می توانید بسیاری از عیوب یخچال دیپوینت را برطرف کنید و شاید اصلا احتیاج به تعمیرکار نداشته باشید.

برای این منظور هم اکنون می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و به صورت رایگان کاملا مشاوره دریافت نمایید.

مشاوران ما به صورت تلفنی کلیه نکات مربوطه را با شما چک خواهند کرد و سعی بر آن دارند نیازهای شما را مرتفع سازند.

آنچه مشتریان درباره ما می گویند

با سلام

کیفیت کارتون خیلی خوب بود. تعمیرکار به موقع و سریع اومدند و تعمیر یخچال ما رو انجام دادند

با تشکر از خدمات خوبتان برخورد تعمیرکاران بسیار مودبانه بود و بسیار حرفه ای و سریع تعمیرات را در منزل انجام دادند. ممنون از شما و نیروهای خوبتان

عااالی . دمتون گرم فکر نمی کردم نیروهاتون انقد سریع بیان و تعمیرات رو در منزل انجام بدند. تعمیرکاری که تشریف آورده بودند خیلی کاربلد بود و خیلی راهنمایی کردند.

درود بر شما. یخچال ما دچار مشکل شده بود و ارور می داد با تماس با تعمیرکارتون و راهنمایی هایی که کردند خودمون تونستیم ارور رو برطرف کنیم ممنون از صبر و حوصله شما.

هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 16 =